piątek, 29 kwietnia 2016

Linkolo alternatywą dla SeoPilota i Prolinka

Mam za sobą testy systemów SeoPilot i Prolink, przyszła więc pora aby wypróbować kolejny. Mowa oczywiście o Linkolo, które podobnie jak wspomniane systemy jest tak zwaną giełdą kupna oraz sprzedaży linków tekstowych. Już jakiś czas temu miałem zamiar się zarejestrować ale zadowolony ze współpracy z wspomnianymi konkurentami systemu, odkładałem to aż do tej pory. Na początek chciałbym opisać zasadę działania Linkolo, na ocenę przyjdzie pora za jakiś czas.

Podstawową różnicą wyróżniającą Linkolo spośród innych systemów jest to, że sprzedajemy/kupujemy linki w treści opublikowanych wpisów. Możemy oczywiście korzystać z boksów jak to jest w SeoPilocie czy Prolinku, ale głównym założeniem systemu jest właśnie handel linkami w treści. Odbywa się to na następującej zasadzie:
  • pozycjoner wpisuje w wyszukiwarce interesującą frazę,
  • system przedstawia mu listę artykułów, w których dana fraza występuje,
  • następnie wybiera i akceptuje interesujące go artykuły,
  • wydawca akceptuje i dana fraza zmienia się w odnośnik to podanej przez niego strony
Więcej szczegółów możecie znaleźć na stronie internetowej giełdy Linkolo.pl
Do rejestracji w systemie skłoniło mnie to, że Linkolo nie odrzuca tzw. precli. W sumie gdyby udało mi się sprzedać jakieś linki w większości wpisów, to mógłbym wtedy porównać daną stronę do katalogu presell page. Wymagania jakie musi spełniać strona wydawcy to PageRank nie mniejszy niż 1 oraz site nie mniejszy niż 10.

Na próbę dodałem 3 strony, niedługo powinienem napisać jak sprzedają się linki w systemie i czy system jest równorzędnym konkurentem dla SeoPilot.pl i Prolonk.pl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz