piątek, 20 maja 2016

Parametry jakości serwisów w SeoPilot – ciekawostka

Dzisiaj chciałbym podzielić się z Wami ciekawostką dotyczącą oceny naszych stron przez system SeoPilot.pl. Wielu z nas chciałoby poznać jakie parametry powinna spełniać strona internetowa aby ta pozytywnie przeszła weryfikację i została zaakceptowana.

 Na sprzedaży linków w systemie SeoPilot.pl zarabiam od lutego, czyli samego początku. W ostatnim podsumowaniu zarobków napisałem, że sam usunąłem ostatnią stronę z systemu a ta przy próbie ponownego dodania nieprzeszła wstępnej weryfikacji. Dzisiaj strona, o której wtedy pisałem ponownie działa w systemie a zaproponowana dla niej stawka przekracza kwotę 350 zł. Co więc się stało, że strona, która na początku maja miała zaproponowaną stawkę w okolicach 85 zł a następnie według systemu nie spełniała wymagań dzisiaj może dla mnie zarabiać 350 zł.

Strona ta w lutym została dodana jako pierwsza do systemu. Wtedy proponowana stawka wynosiła 280 zł. Pisałem o tym w jednym z pierwszych wpisów poświęconych systemowi SeoPilot. Strona posiadała wtedy Page Rank = 2. Zadowolony z zaproponowanej wtedy stawki zacząłem robić wszystko aby poprawić jej parametry. Usunąłem kilka linków, zacząłem pisać bardziej unikalne i wartościowe artykuły oraz intensywnej pozycjonować. Wszystko aby zwiększyć „parametry” i otrzymać jeszcze większą stawkę. Jak się okazało moje działania były zbędne bo w połowie marca proponowana stawka została zmniejszona do kwoty = 187 zł. Korekta stawki miała miejsce jeszcze dwa razy, w kwietniu i połowie maja. W połowie maja stronie spadł Page Rank z 2 na 0. Spadek nastąpił około 20 maja czyli prawie trzy tygodnie po updade. Wtedy też stanęło na 87 zł. Usunąłem stronę z systemy a gdy się okazało, że nie mogę jej ponownie dodać wywaliłem pliki systemu z serwera a w miejsce gdzie wyświetlały się boksy systemu wstawiłem własne linki.

Dwa dni temu przez przypadek sprawdzając Page Rank strony, o której piszę zauważyłem, że ten ma wartość 3. Wczoraj postanowiłem, że spróbuję na nowo dodać stronę do systemu. Jak się dzisiaj okazuje ta bez problemu przeszła weryfikację oraz otrzymała bardzo dobrą propozycję stawki.
Patrząc na ten przykład widzimy jak dla SeoPilota ważny jest Page Rank. Strony o PR mniejszym niż 2 są z automatu odrzucane. Jeśli natomiast mają PR >=2 możemy je zgłosić do pełnej weryfikacji.

Czy jednak do PR powinien być głównym wyznacznikiem wartości serwisu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz