czwartek, 9 czerwca 2016

Sieć partnerska DoAffiliate.net

Na platformę DoAffiliate.net trafiłem całkiem przypadkiem, gdy szukałem programu partnerskiego, jakiejś firmy oferującej szybkie pożyczki internetowe. Program partnerski znalazłem na SohoCredit.pl ale gdy próbowałem się w nim zarejestrować zostałem przekierowany na DoAffiliate.net i tak właśnie zaczęła się moja przygoda z tą siecią partnerską.

Reklamodawcy

W DoAffiliate.net reklamodawcami się głównie firmy oferujące tzw. chwilówki przez internet. Na chwilę obecną możemy zarabiać polecając pożyczki w vivus.pl, minicredit.pl oraz sohocredit.pl. Lista może nie jest imponująca ale gdy ja się rejestrowałem miałem do wyboru tylko jedną firmę, można więc powiedzieć, że sieć się rozwija.

Wydawcy

Jako wydawca mamy do wyboru bardzo wiele materiałów reklamowych, za pomocą którym możemy promować usługi danej firmy. Duży wybór banerów sprawia, że bez problemu wybierzemy jakiś pasujący do naszej strony.

Zarobki

Chwilówki przez internet (na razie tylko takie programy są dostępne) promowałem już uczestnicząc w programach partnerskich eBroker.pl i Bankier.pl. W obydwóch tych programach otrzymujemy prowizję za pozytywnie rozpatrzony wniosek (pożyczka musi zostać przyznana). W DoAffiliate.net wynagrodzenie możemy otrzymać już za sam fakt, że klient zarejestruje się z naszego polecenia. I tak jeśli przykładowo polecamy pożyczkę w SohoCredit.pl za rejestrację otrzymamy 13 zł a za pożyczkę 30 zł tak więc jednorazowo możemy zarobić prawie 50 zł.

Czy warto

Aby to stwierdzić jest jeszcze za wcześnie. Na pewno zarejestrować powinny się osoby, które już wcześniej sprzedawały produkty finansowe w takich programach jak wspomniany eBroker czy Bankier. Biorąc pod uwagę tylko wysokość prowizji jaką możemy otrzymać za nowo pozyskanego klienta DoAffiliate prezentuje się o wiele lepiej od tych dwóch programów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz