O tym, że Page Rank nie ma już jakiegoś większego wpływu na 
pozycjonowanie możemy przeczytać na wielu blogach bądź forach 
poświęconych SEO. Sam też z własnego doświadczenia wiem, że większy Page
 Rank nie musi oznaczać lepszej pozycji strony w wynikach wyszukiwania, 
czasami jest wręcz odwrotnie. Czy jednak w kontekście zarabiania na 
stronach internetowych również możemy zapomnieć o tym wskaźniku.
Page Rank może mieć duży wpływ na nasze zarobki, osiągane z tytułu 
sprzedaży linków tekstowych. Wystarczy, że spojrzymy na pierwsze lepsze 
aukcje na Allegro, na których sprzedawcy oferują sprzedaż linka na 
swoich stronach. Znacznie większą popularnością cieszą się strony o jak 
najwyższym PR.
Podobnie jeśli chcemy sprzedawać punkty z systemów wymiany linków. 
Gdy do danego systemu podepniemy strony o tej samej tematyce, podobnej 
ilości backlinków ale różnej wartości Page Rank to strona o większym 
wskaźniku tych punktów po prostu otrzyma znacznie więcej.
Gdy strona posiada Page Rank łatwiej o akceptację na giełdach linków 
takich jak Prolink czy SeoPilot. Prolink odrzuca strony, które mają 
mniej niż 150 backlinków lub Page Rank mniejszy 1. Po zaszczenieniu 
wymogów co do przyjmowanych stron przez SeoPilot.pl, strona aby 
pomyślnie przeszła weryfikację musi posiadać Page Rank 2 lub wyższy. 
Choć co prawda nikt z ekipy systemu tego nie potwierdził, po kilku 
próbach dodania różnych stron wygląda na to, że tak właśnie jest.
Wychodzi więc na to, że jeśli chcemy zarabiać głównie na sprzedaży 
linków, to musimy powalczyć o jak najlepszy Page Rank dla naszych domen.
 Jeśli zależy nam tylko na dobrych pozycjach w wyszukiwarce Google to na
 wskaźnik ten nie musimy zbytnio zwracać uwagi.

 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz